Δίλημμα Τεχνολογίας: Αφού μπορείς να χρησιμοποιείς ένα “smartphone” τελευταίας τεχνολογικής έκδοσης, γιατί να επιμένεις στη χρήση του σταθερού παραδοσιακού τηλεφώνου της δεκαετίας του ’60;
Ένα παρόμοιο δίλημμα υπάρχει και για τον τομέα της εκπαίδευσης στη Γενική Αεροπορία:
Η βασική εκπαίδευση των χειριστών στη Γενική Αεροπορία μπορεί να επωφεληθεί από τη χρήση α/φων στην κατηγορία LPPL από τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας και του σχεδιασμού επιδόσεων όπως επίσης και του full glass cockpit. Έτσι, ένα ελαφρό α/φος όπως, το VIRUS SW 121A – EXPLORER ξεπερνάει την κατηγορία του, προσφέροντας πτητική εμπειρία, εξοικείωση, αλλά και ευκολία χειρισμού, προετοιμάζοντας τους μαθητευόμενους χειριστές για πτήσεις με α/φη σύγχρονης τεχνολογίας, αλλά και για τη μετάβασή τους σε μεγαλύτερες και πιο απαιτητικές κατηγορίες α/φων.
Το αναφερόμενο α/φος είναι συμβατό και με τις εξελίξεις που έρχονται στον τομέα της ηλεκτροκίνητης αεροπορίας, αλλά και των γενικότερων εξελίξεων στη διεύρυνση της χρήσης επανδρωμένων και μη- επανδρωμένων αεροχημάτων eVTOL
BEST-IN-CLASS TECHNOLOGY
- IFR-ready with its dual-touchscreen glass cockpit, advanced autopilot, dual COM, hydraulic constant-speed propeller, airbrakes, heated pitot tube, and adjustable pedals and headrests.
ADVANCED SAFETY FEATURES
- Equipped with a ballistic parachute rescue system and a haptic stall warning system, the Explorer provides the highest levels of safety.
VERSATILE ALL-IN-ONE AIRCRAFT
- Its airframe offers unbeatable aerodynamics while being robust for landing on unprepared terrains.